Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)

Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)
Ένα κορίτσι που σπούδασε αρχιτεκτονική, μιλάει για το πέρασμα του από την πόλη και την «κοκκινόμαυρη» ομάδα, τώρα που ετοιμάζεται να φύγει... 
Είναι ένα από τα κορίτσια της ομάδας βόλεϊ της Παναχαϊκής που φόρεσαν την φανέλα της «κοκκινόμαυρης» ομάδας, συνδυάζοντας την φοιτητική ζωή με την αγάπη για τον αθλητισμό.
Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)Σε αυτό το διάστημα η Χαριτίνη Κουγέα αγάπησε τόσο την Πάτρα, όσο και την Παναχαϊκή, ζώντας από κοντά τις χαρές της φοιτητικής ζωής και αυτά που προσφέρει η πόλη στους φοιτητές της, αλλά και γνωρίζοντας ταυτόχρονα μέσα από την ενασχόληση της με το βόλεϊ την δυναμική της «κοκκινόμαυρης θεάς».
Τώρα που ολοκληρώνει τις σπουδές της και ετοιμάζεται να πάρει το πτυχίο της Αρχιτεκτονικής όπου φοίτησε όλο αυτό το διάστημα, φεύγοντας έτσι από την Πάτρα και από την Παναχαϊκή, παίρνει μαζί της τις αναμνήσεις και τις στιγμές που έζησε στην «κοκκινόμαυρη» ομάδα, αλλά και στην αχαϊκή πρωτεύουσα.
Επιστρέφει στην Αθήνα όπου είναι η βάση της όμως όπως λέει στο patrasevents.gr τόσο η Πάτρα, όσο και η Παναχαϊκή θα παραμείνει στην καρδιά της. «Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω καν να συζητάω ότι θα φύγω από την Πάτρα.
Στενοχωριέμαι μόνο και μόνο στην σκέψη αυτή, αλλά τι να κάνουμε τα πράγματα πρέπει να εξελίσσονται. Το ίδιο ισχύει για την Παναχαϊκή η οποία είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την ζωή μου τα τελευταία πέντε χρόνια στην Πάτρα».

Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)
Η ίδια έκανε φιλίες στην Παναχαϊκή, φιλίες που αν μη τι άλλο θα παραμείνουν ζωντανές στην μνήμη της και στην καρδιά της. «Από την Παναχαϊκή αυτή που θα μείνει για πάντα μέσα μου και δεν θα ξεχάσω είναι οι συμπαίκτριες μου με τις οποίες γίναμε φίλες και κάναμε φοβερή παρέα.
Δεν θα ξεχάσω όμως και τον κόσμο της που ήταν τόσο καλός μαζί μας, όπως και κάποιες υπέροχες στιγμές που ζήσαμε με την ομάδα με ορισμένες επιτυχίες και νίκες που είχαμε πετύχει».
Η άποψη της για την Παναχαϊκή και οι εμπειρίες που έζησε μέσα από αυτή; «Η δυναμική της Παναχαϊκής είναι πολύ μεγάλη στην Πάτρα και δεν νομίζω ότι θα καταφέρω να ξαναζήσω κάτι τέτοιο άλλη ομάδα όπου και να πάω.
Χαίρομαι που ήμουν και εγώ μέλος αυτού του σωματείου. Όπως επίσης υπάρχουνορισμένα άτομα από την ομάδα και από τους φιλάθλους που θα χαρώ πολύ να τους ξαναδώ».

Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)
Όσο για την Πάτρα και την φοιτητική ζωή που έζησε όλα αυτά τα χρόνια, η ίδια τονίζει: «Αυτό που θα μου λείψει πιο πολύ από την Πάτρα είναι σίγουρα οι παρέες μου με τις οποίες πέρασα υπέροχα, αλλά και οι μικρές αποστάσεις αυτής της πόλης.
Όλα είναι δίπλα και όλα είναι τόσο κοντά στην Πάτρα, κάτι που κάνει την ζωή να μοιάζει πιο εύκολη, σε αντίθεση δηλαδή από την Αθήνα, στην οποία θα επιστρέψω όπου οι αποστάσεις είναι μεγάλες.
Η αλήθεια είναι ότι όταν βγήκαν οι βάσεις και είδα ότι δεν έπιανα Αθήνα είχα στενοχωρηθεί θυμάμαι αρκετά. Σε τέτοιο βαθμό που ήθελα να ξαναδώσω πανελλήνιες.
Ήρθα όμως στην Πάτρα και πιστεύω πώς ήμουν πάρα πολύ τυχερή που πέρασα σε αυτή την πόλη. Μπορώ να πω ότι πέρασα καταπληκτικά φοιτητικά χρόνια και ότι η Πάτρα, έτσι όπως το βλέπω τώρα, είναι η ιδανική πόλη για έναν φοιτητή».

Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)
Τέλος, για τα σχέδια της σε ότι αφορά το μέλλον της επαγγελματικά, αλλά και το βόλεϊ η Χαριτίνη Κουγέα δηλώνει: «Αποφεύγω να κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια.
Πάνω από όλα θέλω να έχω την υγεία μου και ότι είναι να γίνει θα το σκεφτώ στην ώρα του. Προς το παρόν θέλω να πάρω το πτυχίο μου και να ολοκληρώσω τις σπουδές μου και στη συνέχεια νακάνω κάποια πράγματα που έχω στο μυαλό μου σε ότι έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική.
Σε ότι αφορά το βόλεϊ πιστεύω ότι θα συνεχίσω σε κάποια ομάδα της Αθήνας,καθώς μου είναι αρκετά δύσκολο να σταματήσω να παίζω. Η Παναχαϊκή πάντως θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου».

Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)Χαριτίνη Κουγέα: Η φοιτήτρια που αγάπησε την Πάτρα και την Παναχαϊκή (pics)
patrasevents