Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

O 25χρονος Πατρινός που έχει εισβάλει για τα καλά στον χώρο της μόδας!

Ο Πατρινός Χρήστος Μπαλαλάς κρύβεται πίσω από το brand name “ Risko ”!
 
Το όνομα αυτό όπως ο ίδιος έχει δηλώσει κατά το παρελθόν αντιπροσωπεύει τη γενική φιλοσοφία των ρούχων που του αρέσει να σχεδιάζει δηλαδή εκκεντρικά κομμάτια σε άπλες γραμμές ή underground ρούχα με industrial και chic λεπτομέρειες.
 
Ο 25χρονος είναι αυτοδίδακτος και μέσα σε ένα πολύ μικρό διάστημα έχει καταφέρει να "ακούγεται" στον χώρο της μόδας. 
 
Μπορεί να σπούδασε πληροφορική στη διοίκηση και την οικονομία αλλά τελικά τον κέρδισε η αγάπη για την σχεδίαση και την δημιουργία ρούχων με την πολύτιμη βοήθεια της μοδίστρας γιαγιάς του.

O 25χρονος Πατρινός που έχει εισβάλει για τα καλά στον χώρο της μόδας!
Ο Χρήστος αναφέρει στο βιογραφικό του "Από μικρός ήξερα ότι μου άρεσε η μόδα, πριν λίγα χρόνια όμως αποφάσισα να μην την παρατηρώ απλά και να αξιοποιήσω το πάθος μου στο χαρτί και στην πράξη, έτσι δημιούργησα τη δική μου γραμμή ρούχων, το “ Risko by Christos Balalas ”. Το γεγονός ότι είμαι αυτοδίδακτος δε στάθηκε ποτέ εμπόδιο, αντιθέτως με ώθησε στο να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο με τις τεχνικές του σχεδίου μόδας, σήμερα ακόμα μαθαίνω, αν και πιστεύω ότι ο χώρος της μόδας δεν θα σταματήσει ποτέ να εξελίσσεται πράγμα που σημαίνει ότι ως σχεδιαστής δε θα σταματήσω ποτέ να μαθαίνω."
 
Με γνώσεις σε θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης έχει κάνει τα πρώτα βήματα μου με το “ Risko ” συμμετέχοντας  σε fashion editorials ενώ έχει αποκτήσει εμπειρίες αρκετά σημαντικές για έναν αυτοδίδαχτο-ανερχόμενο σχεδιαστή.


patrasevents.gr