Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

"Μπαμπάκα μου θα μου λείψει η μεγάλη ζεστή αγκαλιά σου και εκείνες η υπέροχες στιγμές που περνούσαμε μαζί" - Η κόρη του 44χρονου που σκοτώθηκε στη Ρίζα αναζητά μάρτυρες - Διαβάστε τη συγκλονιστική επιστολή που έστειλε

Το περιστατικό έγινε στις 11 το πρωί της Κυριακής 13 Απριλίου στη Ρίζα Ναυπακτίας στο 7,9 χιλ. της Εθνικής οδού Αντιρρίου Ιωαννίνων όταν η μηχανή που κατευθυνόταν προς Μεσολόγγι εξετράπη της πορείας της και συγκρούστηκε με τσιμεντένιο στηθαίο.


Η οικογένεια του εκλιπόντος σε μια προσπάθεια να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για το συμβάν ζητά από όσους ενδεχομένως πέρασαν από το σημείο και μπορούν να δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα αίτια του δυστυχήματος. Αυτόπτες μάρτυρες μπορούν να επικοινωνούν με τη σύζυγο του 44χρονου Κώστα Τόκα στο τηλέφωνο 6944.524455.

Για τον ίδιο λόγο η κόρη του άτυχου πατέρα απέστειλε και την ακόλουθη επιστολή στο dete.gr:



''Είμαι η Κέλυ Τόκα μαθήτρια 3ης Γυμνασίου 15 ετών, κάτοικος Ακταίου Ρίου, κόρη του αδικοχαμένου Κώστα Τόκα 44 ετών και αδερφή του Ανδρέα 17 ετών.

Ζητώ τη βοήθειά σας όσον αφορά την αναζήτηση μαρτύρων για το δυστύχημα που συνέβη την Κυριακή 13 Απριλίου 2014 ώρα 11:00π.μ. στη Ρίζα Ναυπακτίας στο 7ο χλμ. όταν για άγνωστο λόγω η μηχανή με οδηγό τον μπαμπά μου και συνεπιβάτη τον αδερφό μου ξέφυγε από την πορεία της με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ο μπαμπάς μου Κώστας και να τραυματιστεί σοβαρά ο αδερφούλης μου Ανδρέας ο οποίος αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου.
Ξέρω ότι ο μπαμπάς μου έχει φύγει και δεν θα ξανανιώσω το χάδι του αλλα αυτές τις δύσκολες ώρες που ο αδερφούλης μου παλεύει για την ζωή του η επιθυμία μου είναι να μάθω την αιτία που θα λείπει ο μπαμπάς μου από τη ζωή μου και ο αδερφός μου δίνει την δική του μάχη στην Εντατική.
Παρακαλώ όποιος είδε ή γνωρίζει κάτι για το τραγικό συμβάν να επικοινωνήσει στο 6944 524455.''
<< Μπαμπάκα μου θα μου λείψει η μεγάλη ζεστή αγκαλιά σου και εκείνες η υπέροχες στιγμές που περνούσαμε μαζί.>>
<<Αντρίκο γίνε καλά σύντομα σε περιμένουμε όλοι.>>
Ευχαριστώ πολύ,
Κέλυ Τόκα

http://flamiskonstantinos.blogspot.gr/