Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!

"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!
Mπορεί και με περισσότερες...
Γεμίζουν την Πάτρα με ατάκες που σφηνώνονται στο μυαλό σου γιατί τελικά, ίσως να λένε πράγματα που σκέφτεσαι πιο συχνά απ’ όσο τολμάς να παραδεχτείς!
Κατεβαίνοντας την Φιλοποίμενος, πέσαμε πάνω σε ένα έξυπνο paste up που έγραφε μεταξύ άλλων «Smile now»...
Μια καλή ευκαιρία λοιπόν για περιήγηση στο instagram που σε μια δύσκολη μέρα με έκανε να χαμογελάσω και να σκεφτώ πως τελικά αυτή η street art τέχνη, έχει πολλές αναγνώσεις.
Θυμάστε εκείνα τα «Βασανίζομαι» που βλέπαμε παντού; Τα πολυ-φωτογραφημένα μηνύματα που ποστάραμε στο facebook και που αποτυπώθηκαν στο μυαλό μιας ολόκληρης χώρας.
Ο πόνος μας, τα προβλήματα και πολλά άλλα γράφτηκαν σε τοίχους και μας προβλημάτισαν, μας χαροποίησαν kai μας έδωσαν μια άλλη οπτική.
Κάποια από αυτά που εντόπισε το patrasevents.gr έχουν πλάκα και κάποια άλλα αποτελούν αφορμή για συζήτηση!

"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!"Tι νεάκια;", "Είμαι τρανς" - Η νέα street art στην Πάτρα γράφεται με 2 λέξεις!
patrasevents