Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Μιλάει όλη η Πάτρα για εκείνη... Ας την γνωρίσουμε!

Μιλάει όλη η Πάτρα για εκείνη... Ας την γνωρίσουμε! ...η Φωτεινή Τσαβαλά μας συστήνεται προσωπικά

...η Φωτεινή Τσαβαλά μας συστήνεται προσωπικά

Γνωριστήκαμε το 2010 και ήταν ολοφάνερο από την πρώτη στιγμή ότιαυτή η κοπέλα θα ξεχώριζεΔυναμική, ιδιαίτερα υπερήφανη και αξιοπρεπής, εργασιομανής και πεισματάρα, μου έμοιαζε σχεδόν "τρελή" τότε που μου έλεγε ότι άφησε την καριέρα της στην Αθήνα για να κάνει ένα νέο ξεκίνημα εδώ, σε μια πόλη ξένη για κείνη... Κι όμως, η επιλογήτης τη δικαίωσε!
Με πολλή δουλειάμε πολλές αγωνίες και με αστείρευτη διάθεση γιαεξέλιξηη Φωτεινή Τσαβαλά κατάφερε μέσα σε σύντομο διάστημα ναξεχωρίσει για τη δουλειά της και ολόκληρη η Πάτρα να μιλάει για τοταλέντο τηςΌσοι τη γνωρίζουν πιο προσωπικά, παραδέχονται ότισυνδυάζει μοναδικά την πειθαρχία ενός σωστού επαγγελματία με τηναυθεντικότητα ενός μικρού παιδιού.
Πέντε χρόνια μετά την πρώτη μας γνωριμία, την εκτιμώ ακόμη περισσότερο γιατί η επιτυχία όχι μόνο δεν άλλαξε τον χαρακτήρα της,αλλά την έκανε ακόμα πιο πεισματάρα στη δουλεία τηςακόμα πιοεργατικήακόμα πιο υπεύθυνη και ιδιαίτερα συνεσταλμένη... Έχετε δει πολλούς να "κοκκινίζουν" στις μέρες μας; Η Φωτεινή Τσαβαλάμαςσυστήνεται προσωπικά...
Πριν από ένα χρόνο έκανες ένα νέο ξεκίνημα στο κομμωτήριο της Ρ.ΦεραίουΑν και δεν κατάγεσαι από την Πάτραο κόσμος σευποστήριξε πολύ με αποτέλεσμα σύντομα η δουλειά σου και το όνομάσου να ακούγονται παντούΠού νομίζεις ότι οφείλεται αυτή ηεπιτυχία;
Είναι αλήθεια ότι ο κόσμος της Πάτρας με υποστήριξε από την πρώτηστιγμή, στην αρχή πιο διστακτικά και όσο περνούσε ο καιρός όλο και πιο έντονα, όλο και πιο σταθερά και νιώθω ευγνωμοσύνη γι αυτό.
Ήταν μια χρονιά γεμάτη από επαγγελματικές προκλήσεις και νέους στόχους για μένα, που με πολλή δουλειά νιώθω ότι τους έφτανα έναν έναν. Έτσι λειτουργώ στη ζωή μου. Μου αρέσουν τα σταθερά βήματακαι όχι οι εντυπωσιακές κινήσεις που καταλήγουν σε “φούσκες”.
Ίσως για εσάς η καλή πορεία του κομμωτηρίου να σημαίνει ότι έχω πετύχει, για μένα όμως, που είμαι τελειομανής με τη δουλειά μου και απαιτητική με τον εαυτό μου, η επιτυχία είναι κάτι που νιώθω ότι τοδουλευώ και το προσπαθώ κάθε μέρα χωρίς να επαναπαύομαι στιγμή.
Πώς είναι η καθημερινότητά σουΤί περιλαμβάνει το πρόγραμμα μιαςγυναίκας που είναι επαγγελματίαςμητέρα και μια νέα κοπέλασυγχρόνως;
Η καθημερινότητά μου αρχίζει και τελειώνει με την εξάχρονη κόρημου φυσικάΕκείνη είναι η αιτίατο κίνητρό μουο λόγος που γίνονταιόλαΤις περισσότερες ώρες της ημέρας βρίσκομαι στο κομμωτήριο και όποιος ελεύθερος χρόνος υπάρχει είναι αφιερωμένος στο παιδί. Αυτό σημαίνει από εξωσχολικές δραστηριότητες και παιδότοπους, μέχρι ατέλειωτες συζητήσεις μαζί της και χαλαρές στιγμές αγκαλιά στον καναπέ, που είναι και η αγαπημένη “ασχολία” της Ειρήνης... Όταν το παιδί είναι “τακτοποιημένο” και δεν με χρειάζεται βρίσκω την ευκαιρία να δω φίλους ή να ασχοληθώ λίγο με τον εαυτό μου και με το σπίτι μου που το αγαπώ πολύ.
Ποιά στοιχεία του χαρακτήρα σου πιστεύεις ότι είναι τα δυνατά σουσημεία και ποιά ότι σε κρατάνε πίσω;
Αν και προτιμώ να ακούω τους άλλους να μου λένε τη γνώμη τους ώστε να βελτιώνομαι και όχι να μιλάω εγώ για μένα, αν πρέπει να απαντήσω,στα δυνατά μου στοιχεία βάζω σίγουρα την εργατικότητατο πείσμαμου και το δυναμισμό με τον οποίο αντιμετωπίζω τη ζωή γενικά, ενώ στοιχείο που δεν με κρατάει πίσω, αλλά συχνά δημιουργεί δυσκολίες, είναιη ευθύτητά μουη οποία συχνά παρεξηγείται και μεταφράζεται απόκάποιους σε ψυχρότητα και ωμή αντιμετώπισηΝιώθω καλά όμως ακόμα και με αυτό πρώτον γιατί είναι αυθεντικό και δεύτερον γιατί οι δικοί μου άνθρωποι όχι μόνο δεν το παρεξηγούν αλλά το εκτιμούν κιόλας.
Με τις γυναίκες αλήθεια -που αποτελούν και το βασικό σου κοινό- πώςείναι η σχέση σου;
Τις γυναίκες τις αγαπώ. Μην ξεχνάμε ότι εκείνες με έφτασαν σε όποιο σημείο βρίσκομαι σήμερα επαγγελματικά, σε εκείνες οφείλω τα πάντα. Με εμπιστεύονται, μου ανοίγονται και εγώ θέλω να κάνω πάντα για εκείνες το καλύτερο, τόσο για την εμφάνιση όσο και για την ψυχολογίατους. Θέλω να τις βλέπω καλάνα είναι χαρούμενεςανεβασμένες καιμε αυτοπεποίθηση.
Όταν τις βλέπω πεσμένες ψυχολογικά, θέλω να τις σκουντήσω, να τις αφυπνίσω, να τις παρακινήσω να συνεχίσουν, να μην τα παρατάνε ποτέ.Πιστεύω πολύ στις γυναίκες και θέλω να τους παρέχω το καλύτεροδυνατό.
Δεν μπορώ να μη ρωτήσω τί επιτάσσει η μόδα των μαλλιών για τηνΆνοιξη και το Καλοκαίρι...
Τα 70s που φέτος επικρατούν παντούκυριαρχούν και στις τάσεις τωνμαλλιών.
Χαλαρές, φυσικές μπούκλες, ανάλαφρα κύματα, χωρίστρα στο πλάι ή αυστηρά στη μέση, ανάλαφρα πιασίματα, γαλλικές πλεξίδες είτε χαλαρές είτε παχιές, βαριές μακριές αφέλειες και κοντές ασύμμετρες φράντζες, είναι ό,τι θα δούμε φέτος.
Σε ό,τι αφορά τα χρώματα, το ξανθό επιστρέφει με ombre painting,αυτή τη φορά στις αποχρώσεις της καραμέλαςτης βανίλιας και τηςάμμου που είναι και η αγαπημένη μου.
Το καστανό παραμένει σταθερή αξία, ενώ οι γλυκές αποχρώσεις τουχάλκινου και οι φυσικές του κόκκινου και του πυρόξανθου σίγουρα θα κάνουν τη διαφορά για όσες τολμήσουν.
Στα κουρέματα, προτείνω πάντα να ακολουθεί η κάθε μία αυτό πουταιριάζει στο δικό της πρόσωπο και κολακεύει τα χαρακτηριστικά τηςκαι όχι απαραίτητα αυτό που είναι στη μόδα.
Σαν τάση στις κουπ, αυτό που επικρατεί είναι τα μακριά μαλλιά, που ούτως ή άλλως αγαπούν οι γυναίκες που θέλουν να νιώθουν θηλυκές, αλλά και το κοντό καρέ που αναδεικνύει εκείνες που διαθέτουν γλυκά χαρακτηριστικά προσδίδοντάς τους δυναμισμό και στιλ.
Τί προτείνεις σε μία γυναίκα που δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα μαλλιάτης θέλει όμως να τα διατηρεί περιποιημένα και τί σε μία που τους έχειαδυναμία και θέλει να ακολουθεί τάσειςνέα προϊόντατεχνικές κ.λπ.;
Και βέβαια υπάρχει και αυτή η κατηγορία γυναικών που δεν έχει τον χρόνο ή τη διάθεση να ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα μαλλιά της, αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να μένει ατημέλητη. Ατημέλητη καμία γυναίκα, ποτέΣε κάθε περίπτωσηένα καλό κούρεμα βοηθάει πολύ τόσο στηνυγεία των μαλλιών όσο και στο καθημερινό φορμάρισμά τους.
Ένα καλό επαγγελματικό σαμπουάν και μια μάσκα για αρχή και ένα serum συν ένα θρεπτικό λάδι σε δεύτερη φάση, δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε γυναίκα να έχει περιποιημένα και υγιή μαλλιά, ακόμα κι αν δεν επισκέπτεται τακτικά το κομμωτήριο.
Όσο για τις πιο επιμελείς, οι νέες επαγγελματικές θεραπείες πουεφαρμόζουμε στο κομμωτήριο βοηθάνε πάρα πολύ στην επανόρθωση,τη λείανσητη βαθειά θρέψη και την επαναφορά ελαστικότητας τηςτρίχας και είναι το πρώτο που πρέπει να επιλέξουν. Μετά από αυτό, όποια τεχνική και να εφαρμόσουν θα αναδειχθεί εξαιρετικά!
Τί ονειρεύεσαι για το μέλλον;
Μόνο να είναι καλά το παιδί μου. Αυτό θέλω, γι αυτό αγωνιώ. Γιατί ακόμα και επαγγελματικά, ό,τι κι αν κάνω, βασικό κίνητρο και αιτία είναι η Ειρήνη μου. Για εκείνη γίνονται όλαγια εκείνη έγινε το κομμωτήριοστη ΡΦεραίουγια εκείνη προετοιμάζω και την επόμενηεπαγγελματική μου κίνηση τώραΤο παιδί μου είναι η αρχή και το τέλος στη ζωή μου και αν είναι εκείνο καλά, παίρνω δύναμη από αυτό και νιώθω πως μπορώ να κάνω τα πάντα.
Κλείσαμε τη συνέντευξη με τη δέσμευση από την πλευρά της να μαςαποκαλύψει σύντομα τη νέα επαγγελματική κίνηση που ετοιμάζει,αλλά και την υπόσχεση ότι την επόμενη εβδομάδα θα επιστρέψει μεδώρα για τις αναγνώστριες του thebest.gr... αποκλειστικά!
ΣυνέντευξηΤζίνα Μαρινάκη
*Οι φωτογραφίες είναι του Κώστα Σίνη
TheBest