Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

Πάτρα: Η κρίση κλείνει και τους πατρινούς στα σπίτια τους - Κυρίως φοιτητές οι "εξοδούχοι" σε ρεμπετάδικα και μπάρ

Το πλήγμα στην νυχτερινή Πάτρα είναι ορατό δια γυμνού οφθαλμού και κατηγοριοποιεί την διασκέδαση συναρτήσει των target group στα οποία απευθύνεται. Οι ηλικίες από 24 εως 35 επι της ουσίας απουσιάζουν από την νυχτερινή Πάτρα! Κανείς μπορεί να δει να κυκλοφορούν κυρίως άτομα ηλικίας από 16 εως 21 το πολύ 22 χρονών. Ο λόγος για τους φοιτητές της Πάτρας οι οποίοι αποτελούν και την βασική πελατεία σε καφέ, μπαρ, ρεμπετάδικα και πιο "αραιά" σε μπουζούκια!


Μεγάλη άνθιση γνωρίζει τους τελευταίους μήνες και η οδός Ηφαίστου, όπου επίσης φοιτητές συγκεντρώνονται σε μεγάλες παρέες και πολύ οικονομικά μπορούν να περάσουν την ώρα τους στα υπαίθρια τραπεζάκια που έχουν αναπτυχθεί μετά την σχετική αδειοδότηση.

Παρά τα όσα ακούγονται κατά καιρούς για τη διασκέδαση και τα χρήματα που δαπανούν σε αυτή οι Έλληνες, η έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ) για την πολιτιστική κατανάλωση βάζει τα πράγματα σε τάξη και δείχνει ότι η οικονομική κρίση έχει καταφέρει σημαντικό πλήγμα και σε αυτόν τον τομέα της ελληνικής καθημερινότητας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα του ΕΚΚΕ, που δημοσιεύει η Καθημερινή, η κρίση των τελευταίων χρόνων έχει περιορίσει σε ποσοστό 15% τις εξόδους των Ελλήνων.

Πιο αναλυτικά, τη μεγαλύτερη μείωση έχουν δεχθεί τα μπουζούκια σε ποσοστό 45,7% και τα ρεμπετάδικα κατά 51,4%.

Όσον αφορά στο πεδίο της μουσικής η κατηγορία των ανενεργών φτάνει το 62%, στο θέατρο-χορό το 78%, ενώ στο σινεμά περιορίζεται στο 40%.

«Οι μεγαλύτερες μεταβολές παρατηρούνται στην κατανάλωση πολιτιστικών προϊόντων από τους μικρομεσαίους, όπως μικροεπιχειρηματίες ή μικροβιοτέχνες και μαγαζάτορες, αλλά και όσους ασχολούνται με χειρωνακτικές εργασίες», τονίζει ο Δημήτρης Εμμανουήλ, διευθυντής ερευνών του ΕΚΚΕ και επιστημονικός υπεύθυνος του έργου.

thebest.gr